Επικοινωνήστε μαζί μας
Πατησίων 81, Αθήνα
info@migrant.gr
210-8831620
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ

Νέα ραντεβού για τις άδειες εξαιρετικών λόγων

Νέα ραντεβού για τις άδειες εξαιρετικών λόγων

Διαβάστε παρακάτω την κοινή ανακοίνωση των ΔΑΜ Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής υπηρεσιών σχετικά με τη νέα διαδικασία κλεισίματος ραντεβού ΜΟΝΟ για τις άδειες διαμονής εξαιρετικών λόγων.

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΑΜ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΛΟΓΩΝ(άρθρο 19 Ν. 4251/2014)

Σύμφωνα με το πρόσφατο έγγραφο του Υπουργείου Μετανάστευσης &Ασύλου, βρισκόμαστε σεαναμονή της ηλεκτρονικής εφαρμογής που θα επιτρέψει την υποβολή αιτημάτων χωρίς να απαιτείταιπροσέλευση στις Υπηρεσίες (ηλεκτρονική υποβολή). Καθώς λόγω της πανδημίαςcovid19τα ραντεβούκαι οι καταθέσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας είχαν ακυρωθεί/ματαιωθεί, οι ΔΑΜ της Αττικής θαδέχονται αιτήματα ραντεβού κατάθεσης ως εξής:

1. Οι δικαιούχοι θα αποστέλλουν αιτήματα ραντεβού στην αντίστοιχη ΔΑΜ του τόπου κατοικίας τους επισυνάπτοντας την ειδική φόρμα ΠΛΗΡΩΣ συμπληρωμένη στην αντίστοιχη διεύθυνσηηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ  E-MAIL (ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΛΟΓΩΝ)

ΔΑΜ ΑΘΗΝΑΣ   dam_a_ekser@attica.gr

ΔΑΜ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ damb_seveny@attica.gr

ΔΑΜ ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ & ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ pallini.exairetikoi@attica.gr

ΔΑΜ ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΠΕΙΡΑΙΑ & ΝΗΣΩΝ exeret-dampirea@attica.gr

2. Κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να περιέχει ΜΟΝΟ ΕΝΑ (1) αίτημα ραντεβού και άρα στοιχεία ΕΝΟΣ (1) δικαιούχου κατάθεσης. Σε περίπτωση αποστολής πολλαπλών αιτημάτων θα απαντάται μόνο το ΠΡΩΤΟ και τα υπόλοιπα θα θεωρούνταικαταχρηστικά.

3. Τα ραντεβού ορίζονται με χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Αποστολή πολλαπλών μηνυμάτων σεπερισσότερες της μίας (1) ΔΑΜ δεν οδηγούν σε ορισμό πολλαπλών ραντεβού.

4. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Η αποστολή αιτήματος σε άλλη ηλεκτρονική διεύθυνση της εκάστοτε αρμόδιας ΔΑΜ δεν συνιστά έγκυρο αίτημα ραντεβού & δεν λαμβάνεται υπόψη.

5. Οι ορισμένες ηλεκτρονικές διευθύνσεις δεν απαντούν σε κανένα άλλο ζήτημα αφού υπάρχουν διακριτές διευθύνσεις ηλεκτρονικής αλληλογραφίας σε όλες τις ΔΑΜ.

6. Συνεκτιμώντας τη μέχρι τώρα εμπειρία διαχείρισης των ραντεβού και τη συνεχιζόμενη κρίση της πανδημίας που ενδέχεται να προκαλέσει απρόσμενες μεταβολές και κυρίως διαφοροποίηση της δυνατότητας των ΔΑΜ να εξυπηρετούν κοινό, τα μηνύματα θα απαντώνται σταδιακά και οπρογραμματισμός των ραντεβού δεν θα ξεπερνά τις 2 εβδομάδες. Εξάλλου, σύμφωνα με τοέγγραφο του Υπουργείου Μετανάστευσης & Ασύλου, η διαδικασία θαεφαρμοστείμέχρι τηνυλοποίηση της ηλεκτρονικής εφαρμογής κατάθεσης.

7. Η μη προσέλευση σε προγραμματισμένο ραντεβού σημαίνει ότι ο ενδιαφερόμενος πρέπει να επανέλθει με νέο αίτημα σε επόμενη ημερομηνία.

Έχοντας πλήρη επίγνωση ότι υπάρχει μεγάλος αριθμός δικαιούχων απευθύνουμε έκκληση σε όλους τους ενδιαφερόμενους και τους πληρεξουσίους τους να κάνουν ΚΑΛΗ ΧΡΗΣΗ της δυνατότητας αποστολής ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, να τηρηθούν οι ΟΔΗΓΙΕΣ μας που έχουν ως στόχο την ταχύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Η τήρηση της προτεραιότητας, η προσέλευση στα ραντεβού με συνέπεια και η προσκόμιση αιτημάτων με πληρότητα δικαιολογητικών θα διευκολύνει τη διαδικασία και δυνητικά θα επιταχύνει την αποκατάσταση της ομαλότητας στις Υπηρεσίες.

Παρακαλούμε παρακολουθείτε τις Ανακοινώσεις μας στην παρούσα ιστοσελίδα οι οποίες επικαιροποιούνται τακτικά.
 
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ 21/1/2021

ειδική φόρμα στα ελληνικά

ανακοίνωση των ΔΑΜ Αττικής στα ελληνικά

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ!

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ;

ΧΟΡΗΓΟΙ - ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ